فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

نازدونه

یک خاطره ا ز روز اول پیش دبستانی نازدونه

1390/3/21 17:10
نویسنده : فاطمه
915 بازدید
اشتراک گذاری

 روز اول مهر پنجشنبه بود.    من ومامان و بابا به مدرسه رفتیم وقتی وارد مدرس ه شدم با راهنمایی ناظم مدرسه درصف امادگی ایستادم  . وبعداز مراسم اغاز سال تحصیلی اعلام کردند   که بچه های پیش دبستانی به خانه بروند وشنبه بییایند ومن باتعجب گفتم شنبه یعنی   چه. وبعدها فهمیدم  که شنبه یکی ازاسمهای  روزهای هفته است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 17:47
الهی منم روز اول مدرسه فکر کردم امروز کلاس اولم و فردا کلاس دوم ... واسه همین فرداش رفتم توی صفه کلاس دومیها
عمه اعظم
21 خرداد 90 20:18
الهی عمه فدات شه .نازدونه یک کم با دقت تایپ کن غلط زیاد داریا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازدونه می باشد