فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

نازدونه

خاطره یک روز بیاد ماندنی نازدونه

1390/3/20 23:46
نویسنده : فاطمه
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

یک روزصبح که از خواب بیدار شدم  وقتی به داخل حیاط رفتم جوجه کلاغی را دیدم که داخل حیا ط است   تا صبح انرا درقفس نگه داشتم ولی صبح زود با سرو صدای مامان وبابای او بیدار شدم که حیاط خانه را روی سرشان گذاشته بودند  من وبابا رفتیم جوجه را از قفس ازاد کردیم  ولی انها نتوانستند او را با خود ببرند . تاعصر او داخل حیاط   اب دونه میخورد  وقتی که بابام رقت که او رابگیره وبه بلای پشت بام ببرد ناگهان به داخل خونه امد ورفت زیر تختم قایم شد .ومنهم که خیلی ترسیده بودم انقدر حیغ زدم که همه خبر دار شدند  در ان لحظه بابام انو گرفت وبیرون روی دیوار حیاط گذاشت   وپدرومادر او با خوشحالی تمام  اورابرذند ومنهم از انروز تصمیم گرفتم که هرگز پرنده ها را زندونی نکنم. جمعه 12خرداد 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه اعظم
21 خرداد 90 20:15
امان از دست نازدونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازدونه می باشد